Outdoor

Venkovní reklama /Outdoor/, prezentovaná jak billboardy tak bigboardy, reklamou na budovách, citylighty, lavičkami, velkoplošnými obrazovkami či polepy tramvají patří mezi neodmyslitelnou součást komunikačního mixu každé úspěšné firmy.

Pokud potřebujete připravit grafický návrh billboardu nebo jiné outdoorové plochy, obraťte se na nás. Nejste si zcela jisti vhodnou venkovní plochou, rádi vám nabídneme konzultaci.

Kromě samotného návrhu billboardu pro vás zajistíme pronájem, instalaci i fotodokumentaci kampaně.

 


Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.Logo, logotyp, značka je speciálně stylizovaná výtvarně-obrazová, písmová nebo slovní značka firmy, společnosti, organizace. Logo, logotyp, značka, slouží jako nezaměnitelný grafický symbol-identifikátor, kterým se společnost či firma prezentuje a zároveň vyhraňuje na trhu vůči konkurenci. Logo, logotyp, značku používají firmy či společnosti na svých produktech, výrobcích nebo propagačních materiálech.
Logo, logotyp, značka je základním kamenem firemní kultury, se kterým lze řízeným způsobem pracovat, a to jak směrem ke klientům, tak směrem k zaměstnancům. Ve spojení s dalšími propagačně-komunikativními prvky firmy či společnosti se logo, logotyp, značka stává důležitou součástí komunikačního vizuálního stylu firmy, tzv. Corporate identity /Firemní identity/.